Huntington Beach - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu Huntington Beach - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu

Huntington Beach

Door: Geertje

23 Juli 2017 | Verenigde Staten, Huntington Beach

Wat een heerlijke relaxte laatste dag hier in Amerika. Met een gemiddelde temperatuur van 24 graden was het super lekker. Vandaag geen km. gereden en dat autorijden hebben wij ook echt niet gemist. Op het strand waren veel locals. Hele families met vooral veel eten en drinken ( alcohol is trouwens verboden op het strand). Wel heb je hier overal barbequeplaatsen waar veel gebruik van word gemaakt. De golven van de Pacific Ocean waren ook echt enorm. Het viel af en toe niet mee om te blijven staan. Naar en op de pier in zee hebben wij gewandeld. Daar zaten veel vissers en had je een mooi zicht op de kustlijn van Huntington Beach. Het inchecken is gelukt dus als het goed is kunnen wij morgen mee!