Page - Bryce Canyon 274 km. - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu Page - Bryce Canyon 274 km. - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu

Page - Bryce Canyon 274 km.

Door: Geertje

16 Juli 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Gisterenavond om 22.00 uur ging het lampje uit bij ons. Na een heerlijke nacht was het vanmorgen om 7.00 uur zonnig en al 28 graden. Toen alles weer in de auto zat was de eerste stop bij Lake Powell op de brug bij de Glen Canyon Dam. Super mooi dus weer een fotomoment. Daarna weer in de auto gestapt en van de staat Arizona naar de staat Utah. Het tijdsverschil met Nederland is nu 8 uur vroeger i.p.v. 9uur. Onderweg nog een aantal keer gestopt om te fotograferen of te vliegen. Cornel geniet enorm van de vluchtjes met zijn drone maar hij moet wel goed opletten want in alle nationale parken en ook in de buurt van luchthavens is het ten strengste verboden. Onderweg viel er een enkel buitje en ook een klap onweer maar bij aankomst in ons hotel was het gelukkig droog maar wel bewolkt. De mannen moesten even wennen aan onze kamer voor dit weekend. Het is een beetje cowboy stijl en wat donkerder maar dat wennen ging snel. Dat word een heerlijk weekend hier vlakbij (1 mile=1,6 km.) Bryce Canyon.

• 16 Juli 2017 - 09:58

Marjon Hoogendijk:

Geweldige opname, en wat een goed idee om een drone mee te nemen, ik vind het prachtig....