Palm Springs - Laughlin 413 km. - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu Palm Springs - Laughlin 413 km. - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu

Palm Springs - Laughlin 413 km.

Door: Geertje

13 Juli 2017 | Verenigde Staten, Laughlin

In Palm Springs is alles echt intens warm. Gisterenavond om 22.00 uur was het gewoon nog 35 graden. 'S Nachts koelt het er af naar 28 graden. Vanochtend om 9.00 uur was het al weer strak blauw en 36 graden. Na het ontbijt hebben wij koers gezet naar Joshua Tree NP. Een schitterend park met de kenmerkende Joshua trees die lijken op grote yucca's maar ook cactussen en boulders (losse stukken massief gesteente). Onderweg liep de temperatuur op naar 48 graden. Een indrukwekkend park midden in de woestijn. Wij zijn vandaag van de staat Californië naar de staat Nevada gereden. Nadat wij aangekomen waren in het hotel hebben wij nog even een (verfrissende) duik in het zwembad genomen.

• 16 Juli 2017 - 10:02

Marjon Hoogendijk:

Genieten dus, en leuk dat je er zelf ook op staat, cornel !