Santa Maria - Huntington Beach 335 km. - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu Santa Maria - Huntington Beach 335 km. - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu

Santa Maria - Huntington Beach 335 km.

Door: Geertje

22 Juli 2017 | Verenigde Staten, Huntington Beach

Helaas liet ook hier de wifi te wensen over en lukte het Cornel niet de foto's bij de verslagen te voegen. Gelukkig hebben wij nu snellere wifi en zijn alle reisverslagen nu weer compleet met foto's en filmpjes. Om 9.00 uur stonden wij al weer in de startblokken richting Venice Beach. Wat een drukte! De files in Nederland zijn er niets bij maar met enige vertraging kwamen wij toch aan bij Venice Beach. Dit was de grote wens van Cornel deze vakantie. Trainen bij Muscle Beach. Een sportschool op de boulevard met zicht op zee. Hier heeft hij heerlijk een uurtje getraind. Daarna nog een poosje op het strand gebleven om daarna weer de file in te duiken. Om 17.45 uur kwamen wij eindelijk aan bij ons hotel voor dit weekend. Een super mooi hotel met verschillende zwembaden en met aan de overkant van de weg de Pacific Ocean.