Vliegen ??? Of toch niet! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu Vliegen ??? Of toch niet! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van jaccogeertjecornel - WaarBenJij.nu

Vliegen ??? Of toch niet!

Door: Geertje

10 Juli 2017 | Nederland, Schiphol

Vanmorgen om 5.45 uur stond pa Looren al in Schoonhoven om ons naar Schiphol te brengen. De rit naar Schiphol verliep gesmeerd en we waren mooi op tijd ingecheckt. Wij kregen geen stoelnummers maar een standby plaats toegewezen. Spannend. Mee of niet mee? Economy of misschien business class? Alle opties stonden nog open. Helaas bleek om 9.50 uur, 10 min. voor vertrek dat er geen plaats voor ons was. Wat nu? Een medewerkster is uit gaan zoeken wat de mogelijkheden waren. Om 11.00 uur kwam het verlossende woord. Wij vliegen nu via Vancouver naar LA waar we ca. 7,5 uur later aan hopen te komen.

• 10 Juli 2017 - 20:26

Arie Looren:

Dat is een ander begin dan jullie hadden voorgesteld! Even een domper, maar gelukkig valt de vertraging nog redelijk mee. Maak er desondanks een onvergetelijke reis van! Heel veel plezier! Groeten ook namens de dames.